۲۸ شهریور ۱۳۸۷

امضا کردن از طریق ایمیل

به دوستان گرامی خارج از تورنتو:

هر کس که مایل است این پتیشن را امضا کند، ولی به هر دلیل امکان امضا کردن یا پست کردن آنرا ندارد، میتواند یک ایمیل به فرمت زیر برایم بفرستد تا آنرا جداگانه منظور کنم:

First Name:
Last Name:
Postal Address (including postal code):
Telephone Number:
Email Address:

نکته 1: از اونجا که ارزش قانونی امضای الکترونیک از امضای دستی کمتر است، خواهشمندم که اطلاعات خود را کامل بنویسید، تا (در صورت لزوم) امکان تایید آن وجود داشته باشد.
نکته 2: لطفا اطلاعات را به انگلیسی بنویسید. (متاسفانه بیشتر دریافت کنندگان این نامه غیر ایرانی هستند). 
نکته 3: اطلاعات شما برای منظوری غیر از این پتیشن استفاده نخواهد شد.
نکته 4: تلاش خواهم کرد تا شما را از طریق ایمیل در جریان کار قرار دهم.


۵ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام و تشکر از تلاشتون
من هم که الان سه ساله ساکن کانادا و منتظر گرفتن اقامت هستم برای تمدید ویزای تحصیلی بیش از 4 ماه معطل شدم که هیچ، تازه هر موقع هم که تماس میگرفتم جوابهای سر بالا و غیر مسولانه از اداره مهاجرت میگرفتم که تا حالا تااز هیچ جایی در این کشور نشیده بودم. یکی از دوستانم مثلا میگفت که وقتی پرسیده چرا اینقدر طول میکشه از اونطرف با شنیده که این به شما مربوط نمیشه، با یک لحن توهین آمیز. مایه تاسفه که دانشجویا ایرانی از معدود دانشجویانی هستند که این مشکل رو دارند و فکر مینم امسال تنها دانشجویانی بودند که برای تمدید ویزا و یا گرفتن ورود مجدد به کانادا با اینهمه مشکل و حقارت مواجه بودند. ا
نکته دوم که میخواستم عرض کنم اینه که برای اینکه ایرانیان داخل و خارج این مطلب رو جدی بگیرن چه خوب بود این وبلاگ هم یه کم جدی میشد. مثلا لینکهایی مثل سیبل طلا و ... در سایت این تردید رو برای اونهایی که مشکل نداشته اند ایجاد میکنه که نکنه کار اونقدرام جدی نیست
میدوارم موفق باشین

ناشناس گفت...

لطف کنید پتیشن آنلاین بزارید
اینجوری تعداد امضای جمع شده بیشتر میشه
مخصوصا دانشجو ها که وقت سر خاروندن هم ندارند چه برسه نامه پست کردن
ممنون

Sibil گفت...

آقای حسين،
ببخشيد شما بنده را از نزديک می شناسيد؟ جدی يعنی چه؟ يعنی اسم بنده اين بقل اين تلاش را به زير سئوال می برد؟ شما بنده را از نزديک می شناسيد؟ نصفت حرکت های گراس روتی که در اين شهر يا در فضای مجازی مربوط به ايرانيان کانادا شده است را بنده در آن سهم بسيار "جدی" اي داشته ام! خجالت بکشيد قربان....تا کی می خواهيد با اين حرف های "جدی" تان به جديت "مردانه" تان بباليد؟

Sibil گفت...

خيلی در جديت بنده شک داريد، ايميل بفرستيد رزومه کاری تحصيلی ام را برای تان بفرستم!

ناشناس گفت...

سلام
می توانید در صورت تمایل لینک های مرتبط در سایت ایرانتو را نیز اضافه نمایید:
http://www.iranto.ca/persian/news/news-detail.php?nid=2626

موفق باشید