۱۶ مهر ۱۳۸۷

نشان جدیدی برای سایت _ New Banner


گردانندگان وبسایت ایرانتو برای ما یک نشان (banner) درست کرده اند که از این پس آنرا در ستون کنار صفحه خواهید دید.
با تشکر از این وبسایت و تمام کسانی که با کمکهایشان سبب دلگرمیمان میشوند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

از خدای منان برای تمامی دست اندرکاران و شرکت کنندگان در این حرکت سازنده آرزوی موفقیت دارم. در این مورد و در تمامی ارکان زندگیشان.
خداوند رفتگانتان را قرین آمرزش و زندگانتان را سلامت بدارد.

نشان گویا و بسیار ترسناکی است!
یا دست کم برای من و امثال من خیلی ترسناک است. خواستم لوگوی قبلی شما را که در بلاگم قرار داده ام با طرح جدید تعویض کنم اما حقیقتش هرچه تلاش کردم نتوانستم چنین طرح هولناکی را در سایدبار وبلاگم تحمل کنم.
شاید نه، قطعا علت این است که هنوز اجازه نهایی برای ورود من به خاک کانادا صادر نشده و هرچند درخواست من و همسرم در دادگاه تجدید نظر ایالت کوبک نتیجه مثبت گرفته، اما هنوز تا صدور اجازه پرواز و متعاقب آن، صدور ویزا در بدو ورود، زمان اندکی باقی است. بنابرین کلمه حک شده روی لوگو هنوز برای من بسیار رعب آور و دیدن متوالی آن دردناک یا حتی جانکاه است!
متاسفانه سیاست های بسیار غلط کشور ایران، آنچنان وجه ی منفی ای برای ایران و ایرانی در جای جای جهان به خصوص آمریکا، کانادا، استرالیا و سایر کشورهای مترقی به وجود آورده است که این دولت مردان را ناچار به رفتار منفی و واکنش های مغرضانه با اتباع ایران، این کشور مسئله ساز واداشته است.
از طرفی فشارهای آمریکا بر کانادا مبنی بر تجدید نظر در سهولت اجازه سکونت اتباع شرقی و خاورمیانه ای در این کشور و دنباله روی دولت فعلی کانادا از آمریکا، باعث به وجود آمدن وضع نابه سامانی شده است و همچنان که شاهدیم در بسیاری موارد کانادا کاسه داغ تر از آش شده و از دادن اجازه ورود به اشخاصی که ورودشان حتی به کشور آمریکا نیز بدون مانع صورت میپذیرد، خودداری میکند که نمونه آقای نامجو از این دست موارد میباشد.
البته میدانید این فشار از آنجا ناشی شده که طبق اعلام دولت امریکا، بخشی از تروریست ها و خرابکارهایی که از طریق مرز شمالی و بدون نیاز به ویزا وارد ایالات متحده شده و بعضا اقداماتی انجام داده اند، پیشتر به شهروندی کانادا در آمده بودند. در ادامه ی این سخت گیری ها، اجازه تردد شهروندان کانادا به امریکا بدون نیاز به ویزا نیز گویا لغو شده و طی هفته های گذشته از طرق مختلف این مسئله به مردم کانادا اطلاع داده شده است.
در سایر موارد هم مانند اجازه دیدار با خویشاوندان، همچنان که شاهدیم مشکلات بسیاری به وجود آمده است که رفتار منفی ایران، اتباع این کشور را در معرض بیشترین حد تبعیض صورت گرفته در این میان قرارداده و همگی را قربانی خود نموده است.
دامنه این تبعیض ها و سختگیری ها آنچنان گسترده است که یکی چون من پس از دو سال که از درخواست دریافت اقامت دائمش می گذرد، در مرحله تجدید نظر و بعد از طی کردن مصاحبه در کشور ثالث، به نظر می رسد فادر باشد در ماههای آتی به آن کشور وارد شود. کِیسی که تا بحال جزو اولویت های اول مهاجرت برشمرده می شده و گمان نکنم پیش از این، چنین مشکلاتی که بر ما رفته، گریبان گیر کیسهای اسپاوز شده باشد.

آرزویی جز موفقیت برای این حرکت در کوتاه مدت و بر طرف شدن مشکلات و موانعی که بر سر راه هموطنانم قرار دارد در میان مدت، نیز برطرف شدن همه مسائلی که هویت و شخصیت ایرانی را در جای جای دنیا به حدی بسیار منفی تقلیل داده، در دراز مدت ندارم.
به امید آن روز